کد مطلب:280071 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:494

آنچه در کتابهای آسمانی درباره ی مهدی آمده
(نفلا عن البخاری، یوم الخلاص ص 51):

دخل عمر ابن الخطاب البیت (الكعبة) ایام خلافته و قال: و الله ما ادری، ادع خزائن البیت و ما فیه من السلاح و المال، او اقسمه فی سبیل الله؟ فقال له علی (ع): امض، فلست بصاحبه، انما صاحبه منا، شاب من قریش، یقسمه فی سبیل الله فی آخر الزمان.

عمر ابن الخطاب در روزگار خلافتش داخل بیت (كعبه معظمه) شد و گفت: بخدا قسم نمی دانم چه كنم؟ خزائن و سلاح و مال موجود در بیت را به حال خود بگذارم یا آنرا در راه خدا تقسیم كنم؟ امیرالمؤمنین (ع) به وی فرمود: برو تو این كار نتوانی كرد همانا انجام دهنده ای این كار از ما است جوانی از قریش كه در آخرالزمان آن را در راه خدا تقسیم می كند.

(بحار ج 52 ص 226 و یوم الخلاص ص 430):

قال كعب الاحبار: القائم المهدی یبدل الارض غیر الارض و به عیسی بن مریم یحتج علی نصاری الروم و الصین.

كعب الاحبار گوید: قائم مهدی (ع) زمین را به غیر زمین تبدیل فرماید و عیسی بن مریم (ع) بوسیله ایشان بر نصار ای روم و چین احتجاج می كند.



[ صفحه 338]



(یوم الخلاص ص 340):

و فی انجیل لوقا: (36: 24: 21): احترزوا لانفسكم، لئلا تثقل قلوبكم فی خمار و شكرهموم الدنیا فیصادفكم ذلك الیوم بغتة لانه كالفخ، یأتی علی جمیع الجالسین علی وجه الارض. اسهروا اذا و تضرعوا فی كل حین، لكی تحسبوا اهلا للنجاة من جمیع المزمع ان یكون، و تفقوا قدام ابن الانسان.

در انجیل لوقا (36،24،21) است: برای خودتان احتراز كنید مبادا دلهای شما در خماری وسستی اندوه دنیا سنگین شود آنروز ناگهانی بشما در رسد زیرا آن مانند دوام است كه به همه ی نشستگان بر روی زمین می رسد بیدار باشید و در هر لحظه ناله كنید تا از همه ی جزء نجات یافتگان بشمار آئید و در پیش روی فرزند انسان بایستید.

(یوم الخلاص ص 607):

انجیل متی (38 - 23): هو ذابینكم یترك لكم خرابا.

انجیل متی (38 - 26) او خانه شما را ویران شده رها می كند.

(یوم الخلاص ص 348):

انجیل لوقا (26 - 25: 21): علی الارض یكون كرب امم بحیرة. و الناس یغشی علیهم من خوف وانتظار ما یأتی علی المسكونة لأن قوة السماوات تتزعزع. (الیس هذا حق؟!) او لیست الارض الیوم فی كرب تكاد تخنقها الاجواء الملبدة باصوات القذائق و الصواریخ والمدافع المدمرة فی ثلاث قارات من العالم؟.

انجیل لوقا: «26 - 25: 21» بر روی زمین گرفتاری امت ها و سرگردانی می باشد و خوف و انتظار فراگیر حال مردم می شود و چشم براه راحتی در محل سكونت می گردند زیرا نیروی آسمانها لرزان است (آیا این حق نیست؟) آیا زمین امروز در نگرانی و گرفتاری نیست و نزدیك است قضای زندگی كه پیچیده به بانگ بمب ها و موشك ها و توپهای ویران كننده در سه قاره جهان است گلوگیر نگردیده؟.

(یوم الخلاص ص 349):

انجیل یوحنا (28 -25: 5):الحق الحق قول لكم: انه سیأتی ساعة وهی الان حین یسمع الاموات صوت ابن الله، و السامعون یحیون. لا تتعجبوا من هذا فانه تأتی ساعة فیها یسمع جمیع الذین فی القبور صوته، فیخرج الذین فعلوا



[ صفحه 339]



الصالحات الی قیامة الحیاة و الذین عملوا السیئات الی قیامة الدنیویة.

انجیل یوحنا: (28 - 25: 5) حق به شما می گویم حق به شما می گویم: ساعت مقرره بزودی می رسد و آن ساعت هم اكنون است وقتی كه مردگان آوای پسر خدا می شوند وشنوندگان زنده می شوند از این تعجب نكنید زیرا ساعت فرا می رسد كه در آن ساعت همه آنان كه در قبرهایند آوای او را می شنوند و كسانی كه كارهای شایسته كرده اند بیرون می آورند برای قیامت زندگانی وكسانی كه كار بد كرده اند خارج می شوند برای قیامت دنیایی.

(یوم الخلاص ص 350):

انجیل متی (44: 24): كونوا انتم ایضا مستعدین. لأنه، فی ساعة لا تظنون یأتی ابن الانسان.

انجیل متی: (44: 24) شما نیز آماده باشید زیرا در ساعتی كه گمان نمی برید پسر انسان می آید.

(یوم الخلاص ص 607):

انجیل متی: (33 - 32 - 24): فمن شجرة التین (ای الامة الیهودیة) تعلموا المثل: متی صاد غصنها رخصا و اخرجت اغصانها تعلمون ان الصیف قریب. هكذا انتم ایضا، متی رأیتم ذلك كله فاعلموا انه علی الابواب.

انجیل متی (33 - 32 - 24) پس از درخت زیتون (یعنی امت یهود) مثل را فراگیرید هر وقت شاخه های درخت زیتون فراوان بیرون آید می دانید كه فصل تابستان نزدیك است. اینچنین شما هر وقت تمام آنرا دیدید بدانید كه او بر درها قرار دارد.

(یوم الخلاص ص 607):

زكریا: (2 - 1: 14): هو ذا یوم للرب یأتی. فیقسم سلبك فی وسطك و اجمع كل الامم علی او رشلیم القدس للمحاربة، فتؤخذ المدینة، و تنهب البیوت، و تفضح النساء و یخرج نصف المدینة الی السبی، و بقیة السبی لا تقطع من المدینة.

زكریا (2 - 1 - 14) او اینك روزی برای پروردگار می آید لباس رزم ترا در كمرت می بندد و همه ی امتها را در اورشلیم قدس برای جنگ جمع می كند و شهر را می گیرد و خانه ها غارت می شوند و زنان رسوا می گردند و یك نیمه ی شب بسوی اسیران خارج می شود و باقی اسیران از شهر بریده نمی شوند.



[ صفحه 340]